19. srpna 2013

Victoria Schwab představuje novou knihu!

Victoria Schwab je u nás neznámá autorka. V Americe tomu ale tak není. Na svém kontě má YA knihy: The Near Witch a The Archived, k obou chystá pokračování. Na rok 2014 připravuje úplně novou sérii: Everyday Angel, a ještě letos se můžeme těšit na knihu Vicious. A o té bude teď řeč. 

Nejdříve se ale ještě zmíním o The Near Witch, se kterou jsem měla tu čest. A právě díky ní jsem si autorku velice oblíbila. Kniha je skvělá. Tajemná, vlastně i docela pohádková, ale značně děsivá. A četla se báječně, i když jsem se tedy někdy při čtení tak trochu otřásla hrůzou, protože ta atmosféra! Ta atmosféra... 
A jelikož se mi kniha převelice líbila a uvědomila jsem si, že Victoria přináší ve svém psaní trochu jiný zážitek, než na jaký jsem v knihách zvyklá, a rozhodla jsem se, že si žádnou její knihu nenechám ujít. 

24. září vychází Vicous, skvěle znějící kniha, na kterou jsem nesmírně zvědavá. Není charakterizována jako  YA, ale jako adult kniha a zároveň má být paranormální a sci-fi. A o čem že má být? 



Mistrovský a pokroucený příběh o ctižádosti, žárlivosti, zradě a super schopnostech, odehrávající se v blízké budoucnosti.
Victor a Eli začínají jako spolubydlící na vysoké - brilantní, arogantní, "osamělý chlapci", kteří v sobě poznávají ty samé ambice pro něco velkého. Ve svém posledním ročníku pracují společně na výzkumu, který pro ně bude plný adrenalinu, nebezpečných zkušeností, při kterých se dostanou blízko smrti, a zdánlivých nadpřirozených událostí, které odhalí zajímavou možnost. Za správných podmínek by si mohli rozvinout mimořádné schopnosti! Když ale svoji první teorii uplatní v praxi, všechno se příšerně pokazí...

O deset let později se Victorovi podaří utéct z vězení a je odhodlaný najít svého starého přítele, teď už nepřítele. Doprovází ho mladá dívka, jejíž rezervovaná povaha skrývá ohromující schopnosti. Mezitím Eli je na své vlastní misi: odstranit každou osobu se super schopností, kterou může najít, kromě svého parťáka, tajemné ženy s nezlomnou vůlí.
Vyzbrojeni mocnými silami a poháněni vzpomínkou na zradu a ztrátu, se bývalí nejlepší přátelé a teď úhlavní nepřátelé připravují vykonat svou pomstu - kdo nakonec přežije?
Vicous má už také svůj trailer, jen se na něj podívejte: 

Victorii můžete navštívit na GoodReads a prohlédnout si tam všechny její knihy a videa. A obojí vám vřele doporučuju. 

2 komentáře:

  1. The near witch mě celkem zaujala, tak jsem se jen chtěla zeptat jestli je to těžké na přečtení. Anglicky se už učím celkem dost dlouho a tak bych chtěla zkusit si i nějakou tu knížku v angličtině přečíst.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. The Near Witch se čte velice dobře, ale není to úplně kniha, kterou bych doporučila jako první knížku v angličtině.

      Vymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:


Autoři